SALTO WECOSYSTEM: Ett nytt varumärkes-DNA för oss i framtiden

Datum: 31 Maj 2024

Vi på Salto Systems, en av de globala marknadsledarna inom nyckelfri elektronisk passerkontroll, presenterar stolt vår nya identitet och varumärkes-DNA för framtidens fortsatta utveckling.

Vi kan äntligen presentera vår nya identitet SALTO WECOSYSTEM som förkroppsligar Salto-företagens engagemang för innovation och visar den kollektiva kraften i smarter access till platser, upplevelser och möjligheter. Genom att omdefiniera vår varumärkesplattform och etablera kärnvarumärken under paraplyet av ett enda varumärkesekosystem, önskar vi att främja en mer hållbar och uppkopplad framtid, driven av styrkan och expertisen hos varje varumärke.

Under varumärkesparaplyet SALTO WECOSYSTEM har tre oberoende kärnvarumärken etablerats för att utnyttja styrkorna hos varje enhet: Gantner, Salto och Vintia. Varje kärnvarumärke kommer att spela en central roll för att bidra till organisationens övergripande framgång och tillväxt samtidigt som de behåller sin unika identitet och sitt fokus.

  • Salto fortsätter att vara ledande inom banbrytande teknik för tillträde till byggnader, identitetshantering och elektronisk låsning som ger en säker, smart och sömlös användarupplevelse.
  • Gantner utvecklar tillförlitliga och smarta lösningar för identifiering, tillträde, kontantlös betalning och skåp som automatiserar och digitaliserar affärsprocesser och optimerar organisationens effektivitet och säkerhet.
  • Vintia, det senaste tillskottet till varumärkets ekosystem, är specialiserat på innovativa biljett- och bokningssystem som revolutionerar kundupplevelsen inom fritids- och attraktionssektorn.

Alla våra företag använder den senaste tekniken och prioriterar ett öppet utbyte av idéer för att hitta nya sätt att arbeta - så att vi kan fortsätta att driva på, fortsätta att vara innovativa och fortsätta att leverera lösningar som gör det möjligt för människor att få tillgång till mer tillsammans.

SALTO WECOSYSTEM är mer än en grupp av företag och individer

Centralt för denna omvandling är samtidigt införandet av en ny företagsstruktur som är utformad för att öka flexibiliteten, främja samarbete och säkerställa en effektiv verksamhet. Den omarbetade organisationen kommer utöver de tre kärnvarumärkena att bestå av fyra globala team (Sales & Marketing, Technology & Innovation, People & Global Services och Cybersecurity).

Dessa globala team kommer att utgöra ryggraden i SALTO WECOSYSTEMs verksamhet och säkerställa en enhetlig och samarbetsinriktad strategi på den globala marknaden.

För mer information, besök SALTO WECOSYSTEMs hemsida eller läs mer om vårt nya varumärkes-DNA här!

Få nyheter om byggmaterial & produkter - direkt i inkorgen


Genom att surfa vidare på vår hemsida och använda våra tjänster så godkänner du till att vi samlar in data om dina besök.
Läs mer...

OK, jag förstår